سامیهسامیه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

سامیه جون عمه

دل عمه گرفته

1390/10/11 0:57
نویسنده : عمه ی سامیه
640 بازدید
اشتراک گذاری

سسلام خوشگلم

نمیدونم چی بنویسم ناراحت آخه 2 هفتس که دل عمه خیلی گرفته ظاهرا شادم ولی خیلی ناراحتم یه وقتایی پیش خودم میگم کاش سامیه الان یه ماهش نبود

کاش بزرگتر بود شاید هم سن خودم یا چن سال کوچیکتر  فککنم اگه تو الان هم سن من بودی باهات خیلی راحت بودمناراحتآخه کسی و ندارم که باهاش درد و دل کنم ناراحتدو سه تا دوس داشتم که خیلی صمیمی بودم باهاشون ...دیگه نیستن

 

کاش مي دانستي چشم هايم زشکوفايي عشق توفقط مي خواند عشق من معجزه نيست،
عشق من رنگ حقيقت دارد دختري هست که احساس تورامي فهمد دختري ازتب عشق تودلش مي گيرد
 دختري ازغم عشقت به خدامي ميرد توفقط مال مني توفقط مال همين قلب پراحساس مني شب من باتوسحرخواهدشد توصداکن من راکه پراز رويش يک ياس شوم به سرم دادبزن تابدانم که حقيقت داري تابدانم که به جزعشق تواين قلب نداردکاري تونمي داني که من چقدرعشق تورامي خواهم بازهم اين همه عشق اين همه عشق براي دل توناچيزاست آسمان رابه زمين وصل کنم،يازمين راهمه زسرسبزي يک فصل کنم من به اعجاز دوچشمان توايمان دارم بي تومن يک بغل،احساس پريشان دارم.

 

سامیه جونم عکسای خوشگلی ازت گرفتم ولی شرمنده حالم بهتر شد واست میذارمناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه ی امیرحسین
11 دی 90 1:26
عزیییییییییییییییییییییییییییییییییزم چه نازه خدا حفظش کنه
خاله جون
11 دی 90 14:48
دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای دل گرفته ما بین و دلگشایی کن
مامان علیا
11 دی 90 14:56
سلام خانمی انشالله همیشه شاد باشی اتفاقی با وبتون آشنا شدم.وب زیبایی دارید اگه با تبادل لینک موافقید به ما هم سری بزنید.خوشحال میشیم
امیرمحمد واسراکوچولو
11 دی 90 19:31
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ ممنون از حضورتون
مامان زهرا نازنازی
13 دی 90 2:48
امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان پریاگلی
13 دی 90 14:45
سلام عمه ی مهربون خیلی ممنون که پیش ما اومدین انشاالله که هر چه زودتر غما و دلتنگیات تموم بشه و به شادی واقعی برسی از طرف ما سامیه جون و ببوس با تبادل لینک هم موافقم منم شما رو لینک کردم
امیرمحمد واسراکوچولو
13 دی 90 19:34
سلام وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولو با پست جدید دوماهگی امیرمحمد بروز شد منتظرتون هستیم