سامیهسامیه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

سامیه جون عمه

همش لالا میکنم

1390/9/4 12:07
نویسنده : عمه ی سامیه
448 بازدید
اشتراک گذاری

همش واسم سواله چرا من همش میخوابم

نمیدونم چرا تو تمام عکسام خوابم

بابا اینا هر کاری میکنن بیدار نمیشم به زور بیدارم میکنن شیر بخورم

 

 

اینجام تازه از حموم اومده بودم

 

همه چی آآآرومه من چقد خوشبختمنیشخند

 

واااای چقده خسته شدم من

 

 

خب عمه جونی من دیگه باید برم

امروز جمعست ٤ اذر جشن ١٠ روزگیته مام داریم میریم خونه مامان بزرگت

ازون جام میرم خونه عمه مریم

یه هفته نیستم که واست بنویسم

بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حارث
4 آذر 90 12:29
سلام عمه جون از آشناییت خوشحالم ای جانم نی نی کوچولو نازه ماشاالله پسرم عمه نداره دوست داری عمه پسرم باشی بیا به وب پسرم خوشحال میشم
مامان حارث
4 آذر 90 12:30
ببخشید آدرس فراموش کردم اینم آدرس پسرم بیاااااhttp://hares90.niniweblog.com/
خاله جون
5 آذر 90 14:46
بوووووووووووووووووووس
ازاده مامانه هانا
6 آذر 90 9:10
واااااااااااااااااااااااي خدا جونم قدمه ساميه جون مبااااااارك چه عمه ي اكتيوي ايول به عمه خانوم خيلي دخمليتون نازه گوگوليو ببوسش از طرف من لينكت كردم من گلم
مامان یسنا
7 آذر 90 17:03
سلام بر بهترین عمه دنیا به نظر من این وبلاگ بهترین کادو میتونه باشه از طرف شما به سامیه ی ناز کوچولو تبریک میگم بهتون خدا براتون حفظش کنه همچنین مامان و باباش از طرف من ببوسینش و بعد هم لطفا چطوری لینکتون کنم رو یادم بدید تا اولین نفر شما رو لینک کنم خیلی ممنونم
amirmohamad_asra
8 آذر 90 9:05
________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@